Wybór wykonawcy modernizacji stolarki okiennej związanych z tworzeniem żłobka
Ene Due Rabe - Zuzanka przez fundację Auxilio
Zapytanie ofertowe nr 1/2023
Niniejsze zapytanie ofertowe jest upublicznione na stronie internetowej www.fundacjaauxilio.pl
Zamawiający:
Fundacja Auxilio, ul. 11 listopada 6c, 42-400 Zawiercie
NIP: 9492197265; Regon: 243543070 KRS: 0000504478
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy do wykonanie prac naprawczych i modernizacyjnych stolarki wewnętrznej w budynku fundacji.
Zakres usługi:
1. Serwis stolarki okiennej
- wymiana pakietu szybowego
- wymiana uszczelek okiennych
- regulacja i naprawa okien na parterze budynku
2. Wykonanie i montaż okna tarasowego o wymiarach szerokość 2200 cm; wysokość 2240 cm
3. Informacje dodatkowe
Media: woda i prąd w budynku - Na miejscu znajduje się garaż do dyspozycji
Wykonawcy,
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Termin wykonania zamówienia:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku.
Fundacja Auxilio zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia.
II. Miejsce realizacji zamówienia:
ul. Zuzanka 3, 42-400 Zawiercie
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Potencjał techniczny i osobowy
IV. Wykluczenie wykonawcy
w celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 1,
V. Opis sposobu obliczenia ceny oraz opis kryteriów wyboru oferty
Opis sposobu obliczenia ceny:
- Wykonawca określa cenę brutto w złotych polskich.
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym ewentualne potrącenia i narzuty po stronie Wykonawcy) i musi być podana cyfrowo. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczenia ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną.
- Cena musi zawierać koszt materiałów niezbędnych do wykonania prac, przy czym zleceniodawca zastrzega sobie prawo zakupy materiałów jeżeli ich cena będzie bardziej korzystna niż cena materiałów zaproponowanych przez wykonawcę.
- Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku, według ogólnie przyjętych zasad matematycznych.
- Za cenę oferty uważać się będzie łączną cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
Opis kryteriów wyboru oferty:
- Zamawiający wybiera najtańszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu.
- W przypadku złożenia najkorzystniejszych ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy przesłać na adres mailowy fundacjaauxilio@gmail.com lub ofertę w wersji papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. Fundacja Auxilio, ul. 11 listopada 6c, 42-400 Zawiercie (liczy się data fizycznego dostarczania dokumentów).
- Termin składania ofert w wersji papierowej lub elektronicznej upływa 20 listopada 2023 roku o godzinie 12:00 (oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane).
VII. Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę można złożyć w wersji elektronicznej lub w wersji papierowej.
Ofertę w wersji elektronicznej należy przesłać na adres mailowy fundacjaauxilio@gmail.com
Oferta w wersji elektronicznej powinna być przesłana jako .pdf lub .jpg.
Zamawiający dopuszcza możliwość założenia oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego
(Fundacja Auxilio, ul. 11 listopada 6c, 42-400 Zawiercie)
lub przesłania oferty pocztą tradycyjną.
- Wykonawca może złożyć tylko i wyłącznie jedną ofertę. Oferta musi być złożona w jednym egzemplarzu. Treść oferty musi odpowiadać treści zamówienia wraz z załącznikami.
- Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę z zachowaniem formy pisemnej.
- Oferty niezgodne, czyli takie których treść nie odpowiada treści niniejszego zamówienia zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do 7 dni od upływu terminu zbierania ofert.
- O przyjęciu oferty Zamawiający zawiadomi wybranego oferenta e-mailem lub telefonicznie.
- O terminie i dacie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje e-mailem lub telefonicznie.
- W przypadku gdy wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej ze złożonych ofert.
- Podstawą zapłaty wykonanego zamówienia będą przedstawione przez Wykonawcę prawidłowe rachunki/faktury VAT wystawione po zrealizowaniu etapu prac zamówienia, przedstawionych w umowie. Rachunki/faktury VAT płatne będą w terminie 15 dni od daty otrzymania, na podane konto lub zaliczkowo na zakup niezbędnych materiałów do realizacji prac.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, aby zawarł z nim umowę, w sprawie udzielenia zamówienia na zawartych w niej warunkach, w miejscu i czasie, wskazanym przez Zamawiającego.
- Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie a mających wpływ na jej ważność.
VIII. Klauzula informacyjna RODO:
Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO, Zamawiający informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Auxilio – ul. 11 listopada 6c, 42-400 Zawiercie.
- Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: fundacjaauxilio@gmail.com
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych wynika z art. 6 ust 1 pkt c) RODO
- Odbiorcy danych osobowych: upoważnieni pracownicy do przetwarzania danych osobowych, uprawnione organy lub urzędy państwowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami będę również podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie zawartej umowy powierzenia z Administratorem.
- Składający zamówienie posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Zamawiający przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Wyrażenie zgody przez Zamawiającego na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i jest wymogiem ustawowym, związanym z realizacją zapytania ofertowego, a niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w niniejszym zamówieniu.
- Na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b RODO Administrator danych ma prawo odmówić usunięcia danych osobowych Zamawiającego.
IX. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Rafał Peszek, tel. 791 745 350 dostępny pon.-pt. w godz. 8:00-16:00 lub e-mailowo:
fundacjaauxilio@gmail.com
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.